Beatlesfanclub NL

Bloomingdale’s biedt een schat van Beatles producten aan tijdens zijn huidige campagne 'Bloomingdale’s houdt van het Verenigd Koninkrijk' en een leidinggevende van het bedrijf zei dat vele producten nog nooit zijn vertoond. 
 
'Het spannendste voor mij is dat het merendeel van deze producten compleet origineel zijn en nog nooit zijn gemaakt,' zei David Fisher, vicevoorzitter van Bloomingdale’s en algemeen directeur van de afdeling inkoop voor heren en kinderen. 'We hebben enorm veel tijd en energie gespendeerd om deze exclusieve producten te maken met onze merkpartners die onze passie voor de muziek en culturele bijdrage van The Beatles delen.'
 
'Turnbull&Asser hebben een uitzonderlijke serie producten ontworpen, met onder andere pochetten in de verpakking en in overeenkomst met alle twaalf de Beatles LP’s, een legerjas met de afbeelding van ‘Sgt. Pepper’s Lonely Hearts Club Band’ als voering, en een blazer gevoerd met de albumhoes illustratie van ‘Abbey Road’. Hardy aimes van Saville Row heeft ook vier nieuwe stijlen ontworpen — een voor elk lid van de Fab Four. Truck LTD heeft een serie T-shirts ontworpen met illustraties van de internationale LP’s, waarvan vele nog nooit in de V.S. gezien zijn.
 
(Tip: je kan een selectie van wat Bloomingdale’s aanbiedt HIER zien)
 
Hij vertelt dat er in de winkels ook twee nieuwe, nog nooit geziene prints liggen.
 
'Het team van Paul Smith heeft twee nieuwe exclusieve prints ontworpen voor dit project, die de iconografie van de Beatles op een nieuwe manier omvat. We hebben die prints gebruikt voor de voering van de pakken en overjassen, en voor de tassen. Deakin&Francis hebben speciaal voor ons manchetknopen gemaakt naar de gelijkenis van het Apple Records logo, de ‘Yellow Submarine’ en verschillende andere stijlen, terwijl London Underground paraplus heeft gemaakt die versierd zijn met ‘HELP!’ en het drumstel van Sgt. Pepper. Op de sweaters van Smart Turnout’s staan iconische songtitels (zoals ‘Please, Please Me’).
 
Er wordt ook een verzameling van exclusieve foto afdrukken verkocht, zei hij, en een speciaal stuk Beatles memorabilia wordt tentoongesteld in New York.
 
'We verkopen een beperkte oplage afdrukken van nog nooit vertoonde Beatles foto’s van Rock Paper Photo. We hebben zelfs Ringo Starr’s originele drumstel van de Shea stadium concerten tentoongesteld in onze trots, de winkel in New York.'
 
Bepaalde winkels zullen ook Beatles pop-up winkels hebben die Beatlesboeken geselecteerd door Mark Lewisohn verkopen, zegt het bedrijf. Zijn nieuwe boek, 'Tune In', die 29 oktober uit zal komen, zal in bepaalde winkels te verkrijgen zijn.
 
'Ik kan niet enthousiaster zijn over dit assortiment aan producten. Er is nooit zoiets als deze Beatleswinkels geweest, en het is een unieke kans voor zowel modefans als Beatles liefhebbers,' zei Fisher.

(Bron: examiner.com)
(Vert,.: Frances Vermeulen)


U moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen geven

inloggen / registreren

Geregistreerde bezoekers ontvangen regelmatig onze nieuwsbrief en profiteren van onze kortingsacties.

Anne’s column

08/01/2017
Je kunt ze The Next Generation noemen: de zonen en dochters van The Beatles. Het is voor deze kinderen niet altijd eenvoudig gebleken om te 'dealen' met hun afkomst. Met een vader die één van de...

Ron's Rarities

20/12/2016
Op 8 december 1980 maakte een aantal schoten een einde aan het leven van John Lennon. Een man de na een afwezigheid van vijf jaar weer volop in de studio aan het werk was en van plan was om in 1981 weer...

Zeldzaam !!!!

Fab4Cast

Written on 30/11/2016, 16:24 by Ramon
Bob ‘BDJ’ de Jong gooit nogmaals de catalogus van The Beatles in de mixer. Luister naar nog meer van zijn mash-ups en herinterpretaties. Zo heb je The Fab Four nog nooit gehoord!   Klik hier om...
669790