Lyric Jeans Inc. heeft bekendgemaakt dat haar superieure lifestyle merk Lyric Culture een exclusieve John Lennon kleding- en sieradencollectie heeft geleverd aan Bloomingdale’s.
Dit valt samen met het opnieuw uitbrengen van de albums van John Lennon door EMI Record in oktober, een internationaal initiatief genaamd de John Lennon’s Gimme Some Truth campagne, onder supervisie van Yoko Ono.
Om de 70e geboortedag en het 30-jarig jubileum van het uitbrengen van het met een Grammy Award bekroonde album Double Fantasy van de muzieklegende te herdenken, zal het lifestyle merk Lyric Culture uit Los Angeles gelijktijdig een John Lennon collectie uitbrengen, gecreëerd door de oprichter van Lyric Culture, Hanna Rochelle. Yoko Ono heeft persoonlijk elk ontwerp goedgekeurd. De gelimiteerde uitgave van de John Lennon collectie bevat onder meer vintage zeefdruktshirts, shawls, manchetknopen, kettingen en armbanden.
De John Lennon collectie is exclusief bij Bloomingdale’s verkrijgbaar, en is ondergebracht in de Lyric Culture shop: www.lyricculture.com. De verkoopprijzen liggen tussen de 45 en 75 dollar. De ontwerpen zijn geïnspireerd door de legendarische songs van Lennon, zoals Imagine, Help Me Help Myself, Beautiful Boy, Instant Karma, Working Class Hero, Happy Xmas (War Is Over) en Mind Games. Veel voorwerpen hebben een afbeelding van Lennon, gecompleteerd met songteksten dankzij een unieke samenwerking met Live Nation.
(Bron: marketwire.com)
(Vert.: Liesbeth te Boekhorst)