Campagnes voor ‘Imagine No Poverty’ en ‘Beatles Ambassdors’ geselecteerd voor twee prijzen!
De Beatles Story staat geselecteerd voor nationale prijzen voor twee campagnes die het gehouden heeft in het afgelopen jaar. De campagnes voor Imagine No Food Poverty van de trekpleister van de binnenhavens Albert Dock en van de Beatles Ambassadors maken een goede kans op het eerbetoon.
Het staat op de shortlist van Integrated Campaign of The Year and Digital Campaign of the Year voor de campagnes voor Imagine No Food Poverty en voor de Beatles Ambassadors in de Marketing Minds Awards.
Een chocoladecakeje werd gemaakt door Can Cook, een liefdadigheidsorganisatie uit de Merseyside, voor verkoop bij The Beatles Story voor de viering van wat John Lennons 75e verjaardag geweest zou zijn.
Met de opbrengst van 1200 cakejes sinds de maand oktober zijn bijna 600 maaltijden bekostigd voor behoeftige personen uit de Merseyside. Ondertussen zag de Beatles Ambassadors wedstrijd personen uit 52 landen uit de hele wereld strijden om de titel grootste Beatles fan. Er zijn 25 Ambassadeurs gekozen , de hoofdprijs ging naar Tere Chacon uit Mexico.
De Imagine No Food Poverty Campagne staat ook genoteerd voor de Marketing Campaign of the Year SME in de Chartered Institute of Marketing (CIM) Awards.
De marketing manager van de Beatles Story, Diane Glover, zei: ‘’We zijn heel trots op onze notering voor drie prijzen door twee zeer gerenommeerde instanties.”
(Bron: liverpoolecho.co.uk)
(Veraling: Theo de Wit)