Ringo Starr verschijnt in een nieuwe wereldwijde Skechers schoenen marketing campagne voor de 'Relaxed Fit' schoeisel lijn, heeft het schoenenbedrijf gemeld. De nieuwe multimedia campagne begint in het voorjaar van 2015 volgens het bedrijf.
Het bedrijf vertelde dat de campagne met Ringo Starr zich over alle media zal uitstrekken en hij te zien zal zijn zowel in print, buitenreclame's als on-line en in advertentie's bij de verkoopadressen tot en met Juni 2016. De advertentie start met een nieuwe TV spot waarin dezelfde humoristische toon wordt voortgezet die hun signatuur is geworden sinds hun voorgaande 'Relaxed Fit footwear'reclamespots, vertelde het bedrijf. De serie richtte zich eerder op beroemdheden uit de sportwereld waaronder de quarterback van de San Francisco 49ers Joe Montana, Mark Cuban, de quarterback van de New York Jets Joe Namath en basketballers Pete Rose en Mariano Rivera.
Het bedrijf omschrijft de "Relaxed Fit' lijn als "het biedt een modieuze uitstraling met een ruime opzet die een royale pasvorm heeft, een uniek Skechers Memory Foam voetbed die direct comfort geeft." De schoenen lijn voor mannen is te koop in de Skechers winkels, in warenhuizen en schoenwinkels wereldwijd.
"Wij zijn ongelooflijk blij om met zo'n wereldberoemde artiest als Ringo Starr samen te werken." Vertelde de president van Skechers Michael Greenberg. " Ringo bezit de charme, cool charisma en onmiddellijke wereldwijde erkenning die het bewustzijn zal verhogen voor onze populaire 'Relaxed Fit Foorwear' collectie zowel in de U.S. en speciaal wereldwijd. En zijn recente modellen klus met een hoogstaande ontwerper laat zien dat Ringo niet alleen een muziek icoon is maar ook een style icoon. Als we van de sport wereld overgaan naar de muziekwereld met deze campagne blijkt Ringo de perfecte ambassadeur te zijn om te laten zien hoe onze comfortabele schoenen helpen om je in alle situaties ontspannen te voelen."
(Bron: examiner.com)
(Vert. Trix van Twist)