De Beatles' Story heeft een nieuwe website gelanceerd, ontwikkeld door Rippleffect, die na opfrissing van de layout en up-date van de sociale netwerkkenmerken.

Het aantrekkelijke daarvan voor de bezoeker is ontwikkeld door Rippleffect teneinde het voor de online-bezoekers makkelijker te maken de site te verkennen en een internationaal publiek te bereiken. Een video-minitour is eraan toegevoegd als onderdeel van het nieuwe ontwerp naast een nieuw content-managementsysteem, zodat de site intern up to date kan blijven d.m.v. het beheersysteem dat voortaan dataopslag en nieuwsbrieven zal kunnen verwerken.

Alec Woolford, technisch directeur bij Rippleffect vertelt: ‘De Beatles zijn wereldiconen en de Beatles' Story is een van Liverpool's populairste toeristenattracties. We hebben ernaar gestreefd een site te bouwen die het karakter van de attractie weerspiegelt, maar tegelijkertijd het volledig actueel maakt met sociale media kenmerken’. Woolford voegt eraan toe: ‘Surfers krijgen nu een rijke ervaring, met interactieve inhoud, het downloaden van audio-trips, gestroomlijnde navigatie en een verbeterde webwinkel’.

(Bron: thedrum.co.uk - GB)
(Vert.: Will Remkes)